Općenito
Opći uvjeti poslovanja POLARBOX internet trgovine u vlasništvu SVILA doo sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), na temelju preporuka HGK i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje.
Informacije o tvrtki
Naziv: Svila d.o.o.
adresa: Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid, Slovenija
matični broj: 5033225000
porezni broj: SI 93196172
TRR: SI56 0430 2000 3161 796
Telefon: +386 59 077 084
E-pošta: polarbox@svilalife.com
Internetskom trgovinom POLARBOX (u daljnjem tekstu “TRGOVINA” ili “mrežna trgovina”) upravlja tvrtka Svila doo (u daljnjem tekstu “pružatelj”). Nakon registracije u sustav TRGOVINA posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova e-mail adresa te lozinku. Time se registriranim članovima olakšava kupnja, a ponuđač jamči da će podaci biti u potpunosti zaštićeni i korišteni u skladu s uvjetima na koje (potencijalni) kupac pristaje. Pravo kupnje u web trgovini TRGOVINA imaju registrirani članovi te gosti koji obave brzu kupnju i ne trebaju se registrirati prije kupnje.
Internet trgovina radi svaki dan, 24 sata dnevno. Zbog raznih tehničkih razloga, poslovanje putem naše internet trgovine ponekad nije moguće. Stoga pružatelj zadržava pravo ograničiti ili potpuno zaustaviti prodaju pojedinih ili čak svih proizvoda na određeno ili neodređeno vrijeme, ili ograničiti ili potpuno zaustaviti pristup stranici internet trgovine na određeno ili neodređeno vrijeme.
Dostupnost informacija
Ponuditelj se obvezuje kupcima uvijek pružiti sljedeće podatke:
a) identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj),
b) kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
c) bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje),
d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici treba biti dostupna u razumnom roku),
e) uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene te mora biti jasno prikazano jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi prijevoza,
g) način plaćanja i dostave,
h) vremenska valjanost ponude,
i) rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća proizvod,
j) objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.
Ponuda proizvoda
Zbog prirode internetskog poslovanja asortiman proizvoda u internetskoj trgovini mijenja se i ažurira često i brzo. Ukoliko proizvoda nema na skladištu, to je također jasno označeno.
Metode Plačanja
Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:
pouzećem u dostavnoj službi GLS ili Pošte Slovenije
Maestro karticom prilikom preuzimanja u dostavnoj službi GLS
uz akontaciju kupoprodajne cijene na transakcijski račun voditelja TRGOVINA online portala. (po ponudi/po predračunu)
Paypalom na račun tvrtke Svila d.o.o.
kreditnom ili Maestro karticom
Troškovi pakiranja i dostave su besplatni za kupnju ukupne vrijednosti iznad 50,00 €, a od 0 € do uključujući 50,00 € cijena je XXXXXX €.
Upozorenje: ovi uvjeti te troškovi pakiranja i dostave vrijede samo unutar Republike Slovenije. Za dostavu u druge zemlje troškovi dostave se naplaćuju prema cjeniku dostavljača. Kupac snosi i sve troškove carina u zemljama izvan Slovenije.
Na sabirnom mjestu Svila d.o.o., Ulica Jožeta Jame 12, Ljubljana moguće je osobno preuzimanje pri čemu je kupnju potrebno unaprijed uplatiti na TRR tvrtke Svila d.o.o.
Cijene
Cijene uključuju 22% PDV-a. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju daljnju valjanost. Navedene cijene proizvoda su trenutno važeće, ali ih možemo promijeniti bez prethodne najave. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Narudžbe
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac prima e-mail o statusu narudžbe potvrđene). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) elektronički je pohranjen na poslužitelju ponuđača, a kupac nakon potvrde kupnje automatski dobiva račun na unesenu e-mail adresu.
Slanje narudžbi
Proces kupnje:
odaberite proizvode i dodajte ih u košaricu pomoću gumba “Kupi me!”
klikom na gumb “Blagajna” dobivate pregled sadržaja košarice
u košaricu unesite kupon za popust ili poklon bon ako ga imate.
ako želite iskoristiti ili steći bodove vjernosti, možete se registrirati klikom na gumb “Prijava” ili registrirajte se tako što ćete označiti “Kreiraj novi račun”.
unesite sve potrebne podatke o kupcu, isporuci i plaćanju. Posebne želje ili pitanja možete unijeti u komentare. Klikom na gumb “Pošalji narudžbu” narudžba će biti završena.
Na web stranici POLARBOX u gornjem desnom kutu nalazi se ikona košarice koja prikazuje proizvode koji su dodani u košaricu tijekom pregledavanja online trgovine. Ukoliko korisnik želi ukloniti određeni proizvod iz košarice, mora kliknuti na ikonu košarice i riječ “ukloni”.
Za dovršetak narudžbe morate ispuniti obavezna polja.
Adresa za dostavu: Potrebno je unijeti tražene kontakt podatke označene crvenom zvjezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, grad, poštanski broj i broj telefona), koji su nam potrebni za potvrdu i završetak narudžbe te isporuku proizvoda.
Obrazac omogućuje kreiranje korisničkog računa te su podaci o korisniku već pohranjeni za sljedeću narudžbu.
Trošak dostave: Korisnik može birati između usluge dostave (GLS)
Način plaćanja: Možete birati između pet načina plaćanja: pouzećem, plaćanje po predračunu, Paypal plaćanje, plaćanje Monetom ili platnom karticom.
Kuponi i poklon kartice: Ukoliko korisnik ima važeći kupon za popust ili poklon karticu, upisuje ga u odgovarajuće polje i klikne na gumb za potvrdu.
Pregled narudžbe: Prikazuju se proizvodi koje je korisnik dodao u košaricu tijekom pregledavanja online trgovine. Cijena proizvoda, trošak poštarine, vrijednost PDV-a i ukupni trošak koji se plaća vidljivi su u košarici i prije izvršenja narudžbe.
Završetak narudžbe: u košarici imate i kutiju s napomenama u koju možete unijeti eventualne napomene, pohvale, kritike ili dodatne upute prilikom kupnje. Za završetak narudžbe kliknite na gumb “Završi kupnju”. Ovime prihvaćate Opće uvjete poslovanja internetske trgovine i obvezu plaćanja netom poslane narudžbe. Ako je narudžba uspješno izvršena, na web stranici se prikazuje tekst “Hvala na kupnji u online trgovini”.
Kupac se prilikom narudžbe može prijaviti i na e-novosti (primanje obavijesti na uneseni e-mail).
Promotivni kodovi
S vremena na vrijeme, putem e-pošte ili drugih komunikacijskih kanala, šaljemo promotivni kod ili kod za popust. Promotivni kod donosi razne pogodnosti, od raznih poklona do popusta. Svaki kod je uvijek vremenski ograničen i mora se koristiti unutar tog ograničenog perioda, inače je nevažeći. Iskoristite ga upisivanjem u posebno polje “Kod za popust” na blagajni. Klikne se na gumb ‘Potvrdi!’. Promotivni kodovi nisu međusobno kompatibilni. Posjetitelj ili kupac može iskoristiti samo jedan promotivni kod za svaku kupnju.
Poklon bon
Poklon bon je dokument koji pružatelj Svila d.o.o. izdaje uz naplatu u elektroničkom obliku (kupac dobiva e-mail s kodom poklon bona) ili u papirnatom obliku. Svaki poklon bon označen je svojim kodom te ga je prodavatelj Svila d.o.o. dužan prihvatiti kao plaćanje za kupnju u internetskoj trgovini. Valjanost poklon bona je pola godine od datuma izdavanja bona, osim ako nije drugačije naznačeno na bonu. Zamjena poklon bona za gotovinu nije moguća. Ukoliko je vrijednost kupnje veća od vrijednosti darovnog bona, imatelj darovnog bona dužan je doplatiti razliku. Iskoristiti ga možete upisati u polje “Poklon bon” na blagajni. Klikne se na gumb ‘Potvrdi!’.
Pokloni za promotivne kampanje
Ponekad provodimo promocije kada dijelimo darove uz kupnju iznad određene ukupne vrijednosti kupnje. Ovdje su i limit i mogući darovi uvijek izričito i nedvosmisleno navedeni. Ukoliko posjetitelj odluči iskoristiti ovakvu akciju, također je upoznat i obvezuje se da u slučaju da artikli budu djelomično ili u cijelosti vraćeni, mora vratiti i poklon, osim ako preostala vrijednost kupnje i dalje prelazi limit, koji je označen kao poklon ili ako kupac zamijeni vraćeni artikal za drugi artikal iz online trgovine iste vrijednosti. Primjer: kupac dobiva poklon pri kupnji iznad 50 EUR (bez troškova dostave). Njezina kupovina iznosi 59 eura uz koju dobiva poklon. Zatim želi vratiti proizvod u vrijednosti od 20 eura. Ukupna vrijednost kupnje tako iznosi 39 eura, što znači da ona nema pravo na dar i mora ga vratiti. Alternativno, umjesto povrata novca, možete izraziti želju i vraćeni artikl zamijeniti za artikl u vrijednosti od 20 EUR.
Isto tako, ne vršimo zamjenu niti povrat vrijednosti proizvoda koji kupci uz kupnju dobivaju besplatno.
Otkazivanje naručene robe
U slučaju ugovora sklopljenih na daljinu, potrošač (prema članku 43.č i 43.d ZVPot) ima pravo obavijestiti tvrtku putem e-pošte (polarbox@svilalife.com) u roku od četrnaest (14) dana da odustaje. iz ugovora, bez obrazloženja svoje odluke.
Povrat primljene robe poduzeću u roku za odustanak smatra se obavijesti o odustajanju od ugovora. Roba koja se vraća mora biti nekorištena, neoštećena, u istoj količini i u originalnom pakiranju, u suprotnom kupac nema pravo na povrat novca.
Potrošač mora robu vratiti poduzeću najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač vraća robu na adresu: Svila d.o.o., Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid
Nakon primitka robe, tvrtka vraća potrošaču sva izvršena plaćanja u skladu sa zakonom. Jedini trošak koji se tereti potrošača u vezi s otkazivanjem narudžbe je izravni trošak povrata robe.
Prilikom povrata robe potrošač šalje i račun za robu te osobne podatke i transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine. Povrat uplaćenog novca izvršit ćemo u roku od 10 radnih dana od dana povrata robe.
Odustajanje potrošača od ugovora za artikle u setu
Ukoliko potrošač odluči odstupiti od ugovora za artikle koji čine set, može zatražiti zamjenu za isti set ili povrat novca za cijeli set. Potrošač može zamijeniti artikl iz seta u slučaju materijalnog nedostatka ili oštećenja artikla, ali ne može tražiti povrat novca za isti.
Proizvodi su neispravno poslani
Ukoliko potrošač uoči da mu je poslan krivi proizvod, treba odmah obavijestiti prodavatelja na e-mail adresu polarbox@svilalife.com i priložiti fotografiju krivo poslanog proizvoda radi bržeg rješavanja reklamacije. Pogrešno poslan proizvod potrošač mora vratiti i poslati na adresu Svila d.o.o., Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid. Kada prodavatelj na svoju adresu primi pogrešno poslan proizvod, prvo provjerava ispunjava li vraćeni proizvod uvjete povrata. Pogreškom poslan proizvod kupac mora vratiti nekorišten, neoštećen, u istoj količini i u originalnom pakiranju. Ukoliko vraćeni proizvod ispunjava uvjete povrata iz prethodne rečenice, prodavatelj će poslati odgovarajući proizvod na adresu kupca u roku od jednog radnog dana bez troškova dostave.
Zaštita osobnih podataka
Ponuditelj se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika. Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama.
Možete pregledavati, mijenjati ili zatražiti brisanje svojih osobnih podataka. Također se možete odjaviti od primanja e-novosti. Kontaktirajte nas na polarbox@svilalife.com.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svog korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Detalje o zaštiti, prikupljanju i obradi osobnih podataka pročitajte u POLITICI PRIVATNOSTI.
Komunikacija
Ponuditelj će kontaktirati korisnika putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi. Promidžbene elektroničke i/ili SMS poruke sadržavat će sljedeće komponente:
bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke,
pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve.
Također, bit će jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima:
bit će jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
davatelj će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke.
PRAVNA OBAVIJEST
POLARBOX internet trgovina i svi podaci na njoj, slike artikala, grafički i video elementi na web stranici zaštićeni su Zakonom o autorskim pravima te se ne smiju reproducirati niti koristiti bez prethodnog pisanog dopuštenja.
Pritužbe i sporovi
Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Ponuditelj se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostaviti učinkovit sustav rješavanja prigovora i odrediti osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonski ili e-mailom. Prigovori se podnose putem e-maila polarbox@svilalife.com. Žalbeni postupak je povjerljiv. Ponuditelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca koliko će trajati njegovo rješavanje te ga obavještavati o tijeku postupka. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga pružatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Sukladno zakonskim normama, ne priznajemo niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Svila d.o.o., koja kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je potrošačima dostupna na poveznici OVDJE.
Korisničke recenzije i ocjene proizvoda
Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda ili doprinosa korisnika ili posjetitelja dio su funkcionalnosti internetske trgovine i namijenjeni su zajednici korisnika.
Ponuditelj nije odgovoran za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena korisnika ili posjetitelja. Ponuđač prije objave pregledava mišljenja, komentare i ocjene te odbacuje ona koja sadrže očite neistine, obmanjujuća su, uvredljiva, opscena ili, po mišljenju ponuđača, ne donose korist drugim korisnicima ili posjetiteljima internetske trgovine. Ponuditelj nije odgovoran za informacije u mišljenjima, komentarima i ocjenama te se odriče svake odgovornosti koja proizlazi iz tih informacija.
Dostavljanjem mišljenja, komentara ili ocjene korisnik ili posjetitelj se izričito slaže s uvjetima korištenja te omogućuje ponuđaču objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Trgovac ima pravo koristiti sadržaj mišljenja, komentara ili ocjene neograničeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu davatelja, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja, komentara ili ocjene istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare ili ocjene te da ta prava bez naknade, neisključivo i bez naknade, prenosi davatelju vremensko ograničenje.
OBAVIJEST I E-NOVINE
Korisnik se može prijaviti na e-novosti na web stranici na više načina. Korisnik je suglasan da ga prilikom prijave na e-biltene povremeno obavještavamo o novostima na stranici, novostima u ponudi i promotivnim akcijama. Davatelj se obvezuje da neće na bilo koji način zlouporabiti e-mail adresu korisnika niti je proslijediti trećoj strani. Korisnik se u bilo kojem trenutku može odjaviti od primanja newslettera.